My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Monday, February 14, 2011

Perlu ek Boy??

perlu sngat ker boy nie???
tapi kan aq rase tak penting boy nie
tapi ramai lah kwn2 sur0h cari
kekadang niat atie pown nk jugak
heheh..
tapi malaz jea..
susah kan nk cari lelaki yang:
setia
baik
jujor
faham perasaan kitew..
n macam-macam lagi lah
aisyhh!
tapi kan lau x ad boy nie
hidup kitew bebaz!
nak kawan sesiapew pown x ad owg nk marah2!
hurmmm
aku harap lebih baik x payah cauple kowt??
ermmm
jikalau cauple
bahagilah mase di antara due:
pelajaran N perhubungan kitew
that's all :))





No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls