My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, March 15, 2011

Nur Hanis Harull Anuar

awwwcak!! helo2 kawan-kawan, haaa~ jiha nak cite nie hah budak nie!!
name dye Nur Hanis Harull Anuar
jiha pangil dye si ngek!
jiha nak cite nie! haaa~ bukan pasal x baik lorh!
yang baik laa nie *cm ye2 baik 2!
HAHA
nie haaa~ dye nie dah memberi jiha semangt N memberi kesedaran *habis aku d'basoh kan nye!
nasib-nasib bile da kene cuci telinga nie, hilang segala2 daki2 yang ad HAHAHA
si ngek nie jiha selalu mengadu kart dye tentng pape aje cerita kart ngek nie,
1 ari nie, jiha cite something kart dye nie..haaa~ ari 2 jugak laa ape yang jiha cakap semue2 dye
ejek jiha!*jaat si ngek nie! HAHAH,...hmmm okay2 jiha dengar cakap awk ngek!
tapi mmg jiha ari 2 btol3 sedih kn, ngek pown thu kn? hmm ngek sampai bile nie!!
adoiii manyak penig nie pale :D....ngekkkkk!!! sayang ko ko ketat2 smpai koyak gabak arr
HAHAHA :))


                                   
                                                      

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls