My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, March 31, 2011

Nur Hannah Bt. Abd. Rahim :)

Nurhannah Bt. Abd Rahim
hana name nye hana nie cantik orang nye.
saje je jiha nak tulis blog niey pasal dye
eh2 bende baek2 taw :))
nie kawan jiha nak kate rapat hmm enth laa 
*terpulang pade hana okay?
jiha mmg angap dye sahabat baik sebab jiha jumpa dye
kart MGHS. kawan hanis laa
senng cite
dah lame2 kawan laa ;)
dye nie suke buat suare chumell dye nie heee
HAHAH :D
dan dye nie mmg cantik chumel suke tgok
dye pakai tudung *amboihhh cantik bebenau lee :))
hana smoge bahagia dsisi nyee dan dsisi fmily
eh2 and2 x lupe smoge bahagia dsamping si dia ;))
HAHA okay hanna sayang kau laju2 wey 
haha :*

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls