My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Friday, April 22, 2011

Hindari

assalamualaikum :)
heyy korang!! hey2 nak thu x?? pasal topik kitew harini kn...*cehhwahh
hahah yelaa serius2 hmm meh sini...tatap mata anda dskrin com/lap anda*cer cite cer cite! :D haha
okay2 hmmm tadi kan jyea bukk blog sorang hamba allah niey...sedih sangat alaa...
apasal apew lagi...cintha2 laaa...okay cite dier nie...mmg gler sesuai dyeowg taw...
jyea bace blog dye sumpah sedih...sedih snagt2 harap2 laaa jyea nye hubungan tidak macam tuu
amin!! :))
mehh tgok dye nye blog..tekan >>>> SINI<<<<
sumpah sedih..


p/s weyhh aq mnngis aww :'( sedih punye pasl 
HAHA :D

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls