My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, April 19, 2011

hoiii arini atie saya sangat laa nk terbakar! kecewa dengan semue2 nie!
kenapa aq cakap pasal putus! ko suke ehh>?
kalau da suke sangat balak aq tuu amik! x payah nak suke2 bile aku cakap bende2 cm 2
ehh aku thu lee hubungan ko da mesra alam dengan buah atie ko 2!
eley sejak2 hubungan aq  dengan dye ...ko tuu asl aq cakap pasal putus je
ko no 1 nak cakap kartt dye! OK FINE tu kalau yang ko nak!
lau hubungan aq ngan dye mmg dah x ad! okay aku leh ptus ar hanat!
(insyaAllah aq mempertahan kan aq nye hubungan aq yang agak dingin nie!)

wahai buah atie yang aku amat sayang,
kau x perlu laa tipu aku okay!
lau da mmg BETOL2 x suke daa gan aq nie
daa menyampah tgok muke aq yang burok nie
yang daaa naik malaz nak layan aku nie
baik kite putus sahaja!
aku nie naik benak nak pikir semue2 nie!
sumpah aku da tak tahan lagi denga smue2 nie
kau pown da pandai tipu aku!
okay fine da x nak simpah pomp cm aq nie...
kitew PUTUS!


p/s terse mati same kau le bodo!

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls