My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Sunday, April 17, 2011

makeup??

Hellooo readers!! owwhhaa jiha penat sanad's fuhhh pergi kl kan ad kenduri khatam Al-Quran...
Ya Allah untung ko zirah! *zirah?? owhh dye sedare jihaa..yelaa anak sorang ape nak smue dapat..
dye nyew khatam al-quran x menahan.tempat dye bace 2 kan cm pelamin taw! haa jagan men2..
yelaa kitew pown tompang gumbiraa HAHAH....hmm pagi2 da bangun..nak thu kol brape?? 6.30 da bangon taw!! heee nak tyto!! nntok!! :'( okay2 ..hmm kan dah ramai-ramai belah makcik2 jiha..pas 2 belah pakcik jih nye sedara-mare...fuhhh sush aww nak tdo! paling jiha nakk nangis pasal tyto...nak thu kenape?
kalau da gabong dengan due2 belah pihak! hmm kenalaa ank dare sowng nie tyto luar gamai2 2! yang pertama!
yang kedua.,bantal tak ad!!! paling nak nangis arr!! hadoii nak tdo pown nak batal banyak2 bodo je koe!

p/s lau terase ..aq x kisah pown :P

okay2 sekarang jiha nak cer cite tentang akak Halimaton haaa>>tgok pix dye nie>>
haa cantik kan?? >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
hmm dye nie kecik jee..nak thu umo dye brape?? 22 thun taw! sumpah time 2 jiha
tekejot! HAHAH yelaa niey nampak muka jee.. cube tgok body! HAHA
akk ton jgn marahh :))


okay2 nie jiha da siap2 nak g tolong2 mak long pangil
eh sini mak long makeup jup??
haa! alaa x nak laa..
ehh x boleh2 arini smue kene makeup..
hoho~ oky tapi x nak tebal2 cm dak zirah 2 ek??
yela2 ishh budak nie
heheh :D

nak tgok>>><<<< meh sini?>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>
taraaaa!! but x nmpak sangt pakai camera nie laaa..
x pe2 janji nampak pix saya! HAHA











orait2 okay laa sampai dsini sjeee..
walaupown cer cite saya x best! huahuahua :))
okay bubye love u <3

p/s sebek x nmpk sngt makeup tuu hehe

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls