My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, May 5, 2011

Cekgu Mad Shah

Assalamualaikum,jyea sedih gler dengar berita nie..cekgu yang paling jyea sayang yang jyea bangge yang jyea sangat respect dye sebagai guru yang mengajar jyea dan guru pengawas sekolah bukit baru :'(
dye memang paling mesra gan kami sebagai pengawas dalam bimbingan dye...sumpah jyea sedih sanggt2 dengan berta niey..jyea hampir tak percaya..ya allah semoge roh nye dcucuri rahmat :'( dan dtempat kan d tempat2 orang yang beriman :(...dulu dye mmg cekgu yang paling garang! yea betol semua takowt dengan dye..tapi hati dye mmg begitu mulia sekali...

jyea x thu nak cakap ape :'(

p/s al fatihah kepada arwah cekgu mad shah smoge roh nye dicucuri rahmat :'( amin

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls