My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Wednesday, May 18, 2011

hye yaw!

Assalamualaikum hyee korang amacam exam tadi? ad baikk?? ada baikk??
bgozz tapi disini jyea pown ad baik jugakk :) okay cite pasal exam..huhhh..
geo ad ke baring sudutan da tak ingat?? ya allah ape aku nk buat nieyy...
dengan berasa bangge nye... jyea hentam je..hehe

selepas dah jawab..jyea menjawab paper BAHASA MELAYU PENULISAN
wuaaa punye le otak jyea niey bingong! huh! nak pikir kan ayat...
heihh tak ada harapan niey...tgok je cm susah
pas tu jyea tgok ada dye suruh tulis 
"cara-cara mengatasi berlaku nye kez penculikan"
haa macam tuu laa...hehe

nak tahu tak ada bagos nye kite menonton TV :)
yeaa semua isi-isi yang jyea amik tu semua kart dalam TV 1 haha
alaaa tv 1 an selalu keluar kan iklan-2
yang menjimat elektrik,keselamatan,kez penderaan kan? kan?
haa!! dari situ laa jyea amik isi-isi tu
dan tulis kart dalam karangan...hahah
tak sia-sia aku tgok tv...:))

haha heishh enth ape laa aku merepek niey...
haha da laa bosan :/ 
okay bubye

p/s esok! kene tembak laa ko gan paper sejarah! hahaha


No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls