My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, May 21, 2011

saya baru empat belas tahun darling

assalamualaikum warge blogger :) hey korang...haha yea dalam post kali niey ramai cakap jyea niey fom 5-20 tahun? huh! LOL lhaa korang nieyy...jyea baru EMPAT BELAS TAHUN haaa betol heih ! muke jyea tua nau ker? bila jyea tanye diaorang ,..diaorang cakap eyhh muke rose mature giler! ==" huh yea?? owhh baru lhaa jyea tahu sebaik tak cakap aku niey mak orang! shit ! sape yang cakap tu nyah! hahaa..okay ada pulak yang cakap jyea niey pandai ?? HAHA untung aku nyahh! orang cakap pandai macehh sape yang cakap jyea pandai tuu 
hihih..:)) heih..ada sorang warge blog niey cakap jyea pakai cermin mata huh pandai..bhahaha
baikk lhaaa pandai lee sangt aku niey ==" dia cakap kebenyakan orang yang pakai speck mata niey
pandai dan dye suke belajar ..dye suke sangat bace buku ...HAHAHA jyea agak tergelak apebila membace nyew! haha aku nak bace buku?? opss kau slah orang lhaa...haha novel novel tuu aku suke...hihihi
haha yelaa jyea pown terpikir,..kebanyakan orang orang yang pkai speck mata niey semue pandai pandai..
haha harap harap jyea pown pandai lhaa boleh da besau nanti jadi SEORANG GURU hihihi
cite cite besau...tapi buku tak nak bace! haha pirahhh kau jyea...hahah

haha :D
V
V
fuhh bez jadi cekgu niey :))


yeaa cita cita jyea ialah menjadi seorang guru geografi :)
bezz n guru math...tapi math susah nak fukos...
sebab agak susah..so go jyea go capai lhaa cita cita mu :DD

p/s sambil menaip minum air kelapa..fuhh layanzz habihh!! haha <3

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls