My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, May 14, 2011

tak suke!

haa macam niey laa..bile cuti ko tak text aku..bile time skul..aku nak tyto pown tak senng
yelaa nak layan ko...msj gayot tegah2 malm...
hadoii aku rindu kart ko laaa...miggu depan nak exam....bile nak text nieyy...
alaaa z cepat laaa...aku rindu kart ko laaa...semlam aku tggu ko tak pown text aku...
rindu suare ko rindu ko nye marah2 rindu ko nyee majok...
hmm rindu laaa

mud:: sedih :(

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls