My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Wednesday, May 11, 2011

TidaK Ku sangke

hyee assalamulaikum korag ape kabar?? hmm jyea rase korang semua baik2 okay...
eyhhh lupe laak..jyeaa nak laa kupas tentang bende niey! okay2 kalau terase?? *bhai mati same lo okay :P
heyy saya dengar macam-macam cite tentang awak :) but saya dengar cite yang kurang meyenang kan telinga saya niey nak dengar..heishhh nape awak nieyy?? nape awak fitnah orang yang selama niey baik gler gan awak yang selalu mengorbankan pape saje tak kira DUIT or berkenaan laa gan awak yee :)
heishh saya pown sedar tahap kelakuan awak sebagai sekolah rendah ______ yang berada dkawasan perkampungan tu..saya tahu awak masok skul tu time darja 5 kowt?? yelaa yang pasti gamai laa budak yang terhegeh-hegeh kart awakk..hmm cian dorang kan...enth-enth sekarang pown awak tak pandang dorang kan seperti saya yang jarang jee awak tegor :) yelaa saya thu saya tak seCANTIK awak tak seKAYA awak..
opsss!! kayaaa??? opss sori okay tak pown actlly (!)

awak, awak perasan tak sejak-sejak awak kawan dengan budakk tuu yang KAYA tuu awak sanggat laa sombong :) yelaa sampai kan budak-budak LOW class pown awak tak kawan? ape cer niey kawan??
heishhh awak kene tahu gak yang awak niey pown berasal daripada budak2 yang LOW class okay (!)
so tak perlu berbangge diri okay sayang :) saya niey nak tegor laa hmmm jangan angap kawan-kawan awak yang dulu tuuu...yang awak angap dowg seperti SAMPAH (!)  yelaa dulu kan awak kawan gan siKAYA tuu awak tak pandang pown budak2 cm saya nieyy...okay saya mengaku saya tak memiliki wajah yang CANTIK seperti awak...yelaa sejak2 awak tu berlaku yang awak tuu seKAYA tuu kawan-kawan awak pown jadi BENCI laa kart awak.. kesian awak ann? ann??

tuu laaa kecantikan tak semesti nyee catik tuu boleh mengoda orang yang KAYA supaya jadi kawan yang terbaik tok MENJADI KESEMPATAN HIDUP (!) nak tak saya cer ka kart orag ramai yang awak nieyy dulu....??
awakk awak tuu datang nyee daripada keluarga yang kurang BERADA so dari pada datang nyee Berada tuu..awak kan kawan gan bebudak KAYA2 yang sampai hari2 kuaa..tapi tak bawak duit..n alsoo nak makan pown orang bayau kan (!) n nak pakai ikowt stail orang2 kayaaaaaaaaa (!) sorii saya garam sanggtt2 gan awak taww sayang :)
annndd anndd tergamak nyee awak semase *skul renda* awak halau mak awak yang hantar payung untuk awakk...tega-tega nyee awak melakukan perkara yag sangat terkutuk itu(!) mahsyaAllah :

ya allahh terukk nyee kawan saya nieyy...hmm so sekarang awak fitnahh orang yang KAYA tuu pulakk
*maaff tak perlu saya terang kan fitnah itu :)* okayy laaa kesian awak an..saya cakap cm tuu..
saya luarkan sebab saya mmg dah tak taha lagi laa awak dengan sikap awak
saya mengaku saya pown tak berape baikk,, tapi menasihati sesame insan ape salah nye kan??
 hmmm okayyy stopp disini jek okay...tak perlu kite mencakap orang orang punyer PASAL okayy :)

p/s kawan kau memang cantikk :) semua nak ko laaa but kecantikan jangan driak sanggat taww
esok-esok ALLAH S.W.T menarik segala kecantikan awak tuu..jangan menyesal okayy sayang  :)
sayang awak sebagai seorang sahabat saya :)
 apeee?? terasee??? kan saya cakap tadii >>bhai mati same lo okay (!)
   

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls