My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, June 7, 2011

aku dia dan Domo :)

Assalamualaikum
holaaa korangg!! ada baikk ini harii?? haha kalau ada baikk alhamdulillah :)) hmmm korang tahu tak si z balik kampung,..ya allah rindu waja dyee :') hmm but jyea kene lupa kan,..insyaallah,..
eyhhh nak cite pasal dye pesal?? sudah sudah tukar topikk please :))
okayy jyea mau cite niey,..hanis dye hari tuu beli selendang gan domo! tapi si hanis sengal tuu tak beli pown tok jyea domo :( huhh sedih taww haha,.. hmm cakap pasal selendang,..jyea tez pakai yang jyea rujuk pade YOUTUBE :) hmm cube tgok pix jyea yang nieyy *tak nak tengok sila ke (X) terima kasih :)


 jyea edit jeaa :))

macam mintak lempang jea ;P

hee :)

daa laa removee!!! haha

haa tu gambar yang jyea sempat upload nak letak kart blog nieyy,..malas nak upload banyk2 bukan korang nak tengok pown kan?? haha tak laa jyea gurau sajaa :))
haha,..okay2 niey jyea nak tunjuk niey,..okay tak aku niey pakai selendang yang nieyy! haha

walaweyh anak sapa laa niey =="

hee domo domo mono!


haa amacam jyea pakai selendang tuu?
ada okayy ?

huihhh bilik sapa nieyy sepah sepah dengan majalah dengan novel!
haha aniss! saya serah kan kepada awak,..tuu bilik awak :P

alololo cumell haha *perah santan

hihihik sweet meyhh haha :DD

ehh ehh harge tak bukak,.haha konon tunjuk laa
heishh anis nieyy =="

teringat si dia,..hahah
abaikan jelaa =="

hanis edit,..tq hanis <3

holaa sudah tengok? apalagi like laa hihi...okay2 jyea menaip sampai di sini jea ,..jyea nk out,..nak
nak sambung bace novel baruu,..haha bezz :))

p/s domo tuu hanis yang punyee,..hihi jangan salah angap okay! <3





No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls