My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, June 25, 2011

benci kau!

Assalamualaikum


kau jangan membuat kan aku membenci kau selama nya
okay! fine kau tak payah nak bagi number aku dekart orang lain suruh kawan kau yang tak berape nak hemsome tu usha aku bodoh! gedik gedik jea nak hello hello dengan aku ! puihhh sial!
sekarang memang perasaan ini tidak lagi pade kau! 

kau boleh laa maki maki aku dekart kawan kawan kauu,
alaa senang citer kau le bodoh dapat aku .. HAHAHA
bodoh! sape minta caulpe sape minta clash? haha nampak nauu kau cerita dekart kawan kawan kau
tuu yang mulut semue semue terlopong tuu, haha semue2 kau yang hendakk okay!
haha lawak ar, cerita buruk buruk pasal aku, padahal tuu makwe kauu
haha sumpah lawakk! aku menaip niey pown bukan kau tahu :P
kalau kau tahu kan best ! macam mane perasaan aku niey yang sedang sanggat MEMBENCI KAU!

p/s aku harap kawan kauu yang selalu menjegok blog aku tuu sampai kan dekart kau eyh ;P

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls