My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Wednesday, June 22, 2011

bengang!

Assalamualaikum

holaa hmm nak cer niey lagi hari tu jyea bengang gile dengan cekgu sorang niey weyhh! ustaza taww 
mybe kowt hehe tak tahu lee pasal dye *buat benak jea fkir, hello cube laa kau cakap degan para pelajar kau baik baik baru lee pelajar kau tuu hormati kauu ! sumpah bengang niey! 
okay fist buat eqin gan jyea bengang dengan dye mase sukan tara cer dye macam niey taw

semase kiteorang lari 100 meter ek? enth laa, jyea time tuu kaki tetibe sakit so kiteowg lari serentak setelah sampai cekgu nor syam tuu gan cekgu sorang tuu marah marah! fuhhh kaki sakit tak pasal pasal tangan aku naik jea mke kau ar ! siakk tol, dye cakap macam nie ( eyh apasal kau lari same2 tersegeh segeh aku tampau muke kau) eyhh eyhh hello cekgu yang saya hormati adakah saya kisah :DD fuhh kejap pan nak naik jea kaki niey ar , tuu satu hal! 

okay yang satu hal lagi, semalam jyea dengan kawan kawan lalu kart kantin kebetulan nampak cekgu Azreen taw kiteowg nk tahu same ada hari rabu niey dye masuk tak kelas kiteowg so cekgu jawab ( saya tak pasti lagi sebab jadual saya belom dapat) okay so jyea cakap ( owhh so kiteowg ad cekgu yang gnti la cekgu ya)
cekgu:( ya ya :)) selepas itu eqin taye (abis tu cekgu kiteowg duduk kelas yea?) haaa niey part dye nak menyampok sial ! dye ckap ( eyh pergi je ar masuk kelas!) fuhhh mesti kalau korang bace blog jyea niey tak terasa bagaimane sindirian dye tuu, okay! cube jyea rakap video haa konfum2 korang bengang an !

hesihh fuhh telinga sudah menanah jyea gan kawan2 pown bergerakkk hati sakit telinga menanah! sumpah kejapan nak jea jumpa pengetua nak cakap macam niey ayat kasik menanah sikit ! 

hei! lu tak bagi anjing anjing lu makan eyh!!!

heishhh kalau mahu tenage pelajar didik kiteowg bagi cekgu cekgu niey kene didik dulu! baru nak didik kiteowg ! adap da le tak ada , macam mane orang nak hormati kau! hadoiii pansss je arrk!

p/s sumpah hati sedang menanah! maaf atas word word saya ://





No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls