My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, June 2, 2011

nora elena semakin gempakk!!


Assalamualaikum warga blogger :DD walaweyhh hari ini kan jyea nak cerita tentang drama Nora Elena :)
siapa tgokk??? yeaah!!! syabas sape yg tngok tuu,..memang tak ada pape tapi dye punyer romantiks tuuu
walaaahh laa fuhh romantiks giler2 :)) akhir nye nora jatuh cinta jugak dekart seth,..tapi punyer laa seth sayang dekat nora tuu,..sanggup buat ape ape saje demi nora,.. tetapi nora still tak boleyh terima seth,..
seth buat tuu salah,.buat ini salah huh! senang cakap nora *bodoh!* haha yelaa punyer lee seth tuu hensome 
kayo semua ada ,..dan romantik! hahah yelaa ya allah,.. kalau jyeaa,..p mampos nak pndang laki len ..huahua
tuu cerita KALAU laa ;)) tapi lelaki niey kan...pantang kalau dye buat sesuatu bnde tuu tidak menjadi 
dye akan terus MENCUBA sehingga sesuatu bende tuu menjadi,..jadi dalam cerita niey seth sungguh laa sayang kart  nora sampai kan nora tuu akhir nye berasa bersalah akhir nyee :DD
so ape lagi meyh laa tgok DRAMA NORA ELENA pada pukul 7.00 petang - 8.00 malam :))
di TV 3. Okay selamat menonton :))

antara barisan pelakon NORA ELENA

NORA ELENA

SETH 

HUH~ tuu je aku suke yang len kau cari sendiri eyh :DD
haha *malas sebenar nye ;)
okayy laa papepown nora elena memang syokk!! 


p/s asal usul drama ini diambil dari sebuah novel :)

so ape lagi aku nak p cari novel nieyy ^^ <3







No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls