My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Monday, July 11, 2011

angan angan pak jenin :|


CAMERA CANON SATU!!!

mama mama adik nak satu boleh tak? agak agak dapat tak ma??
maaa nak laa :(( sobb sobbb :'( ramai pakai jyea nak jugakk 

mama kite cakap : ehh kau sesuke hati jea! jangan kau mimpi jyea nak camera2 niey jyea, mane nak cekau duittt! kau jangan ikut orang orang tu, diowg kaya kaya, esok esok kau da besar pakai duit kau sendiri belajau rajin rajin, esok kau nak beli canon ker cenOn ker, lantak kau laa 

jyea: ishh mama niey! --" 

haii jyea kau ingat mak ayah kau banyak duit? hey kau dengar sini baik baik eh * ehh ehh nak marah marah pe hal! haha :D tak laa yea jyea tahu, esok esok jyea sudah berjaya jyea nak beli ini!
sekarang niey just kau belajau jyea, diowg sngt mengharapkn kau ;') so dye nak didik kau supaya belajau betul2 baru dapat pakai yang bawah bawah niey ;))

camera canon satu pasti nak beli!!!! <3

hoho HONDA ACCORD marii!!!


fuhhh TOYOTA ALPHART arr ! kauu jangan main mainn :DD

lepas tu kan nak jugakk yang nieyy nak nak dapat rumah macam niey aww
hoho rumah TAK BOLEH BLAA!!! haha

lepas tuu sudah kayoo! buat laa kedai kek! ;))

haha memang angan angan kauu tinggi arr jyea!! cayaa llaaa!! haha

hahah, haa amacam okayy arkk?? haha tuu laa jyea nak belajau bersungguh sungguh yeahhH!! esok esok
kite senang kan ibubapa kite, tak salah kalau nak on9 24 jam, janji kite belajau, haha, pandai najiha nieyy anak TAN SRI Ali Nordin niey berkata kata, bukak buku pown tak ada, ngehh ngehh ngehh, haha
okayy laa bubyee, semoge cita cita jyea tercapaii :)) aminnn :))

p/s haha bubyee ;)) thanks bace okayy, hihi







No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls