My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Monday, July 4, 2011

Assalamualaikum

 

hai awak :), dulu kite berdua, tapi sekarang satu jea, awak awak saya tak boleh lupa dye serius laa saya cakap hati cakap lain mulut cakap lain, yea betul hati saya memang cakap lain :/ , sori saya cakap macam tu kart awak awak semue, macam tadi aida tanye , yea saya mengaku, saya sayang dye lagi, tak ada orang boleh ambil tempat dye laa awak :'( sedih sedihh


semue semue tak faham perasaan saya niey, hmm yelaa saya tahu diorang nak yang terbaik untuk saya, tapi kan saya tak boleh, walaupon saya cakap saya benci dye, tetapi TIDAK tak pernah sesekali saya benci orang yang saya sayang rindu cinta selama niey, ye saya tahu tak mudah kite lupa semue semue niey kan? hmm jyea stll dam mencube untuk melupakan dye :')


sedih dapat cauple gan awak dulu, sedih kalau tak saya sekarang tak ada laa nak sedih sedih setiap malam
taip msj yang mengata kan aku benci kau!!! aku benci kau!! nape kau buat aku macam tuu?? kenapa!!!
huh~ yelaa sape kite nak marah dye, dye tu jauh,, kalau dekart sudah lame daa nak cepok cepok jea muke dye siall! serius menyesal cauple dengan kau dulu!! okay bai 

p/s rindu kau sumpah 

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls