My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Friday, July 15, 2011

Assalamualaikum


haii korangg :) sehat takk? haiyahh jyea tak berapa sihat laa dari kart sekolah tadi,
jyea segugut kart sekolah, memang sakit wooo , korang bayang laa kan, da sakit macam nak mati,
pergi minta balik tak boleh, sumpah macam si** aww, babah jyea tak ada jyea call mama jyea

me: helo, ma adik nak balik aa, sakit perut segugut
mama: helo? sape nak angakt kau balik? babah tak ad
*ada dengar orang lain cakap
mama: haa mak yah cakap abang akil sudah jalan pergi keje 
me: alaa sakit ar maa, okay laa adik duduk dulu, t tengok aa macam mane 
mama: haa okay, *talian terputus~~~ duit abiss ://

alaa sape laa nak amiik aku nieyy ~ okay time rehat, aku tak beli pape just keropaok ikan jea, sedapp jea tngok diowg makan nasi ayamm, fuhhh :) then, pergi surau, hujan lak tu time tu -,- paling paling tak suke perut niey uat hal lagi, ohh sakit nye, sudah la duduk atas simen, haiyahh, lagi lee hujan pulak tu sejukk

me: zana ! weyh agak2 aku nak suruh cekgu roziah antau aku balik la
zana: okayy jum jum *kemas2 barang
me n zana: uatazah rose nak balik dye sakit perut
uatazah: ape sibuk nak balik neiy! pergi balik tempat duduk awak tu dalam jagaan saya blaa baa blaa~
*fuhhh air mata ku sudah keguguran di tebing2 mata, *haah ape laa aku merepek niey -,- 
me:ustazah! saya sakit ar! bukan main main -.-' *agak kurang ajar, time segugut mati same kau!
ustazah: *geleng kepale! * nak aje aku hentak pale dye kart meje tu ar!

jyea tidak buang mase jyea keluar tanpe izin dye, then, semase nak pergi tandas tuu jyea menangis
jyea dudk dalam tandas tuu 1jam setegah! haa amik kauu, tak bagi aku balik eyhh! pergi mampos nak belajau kelas kau! hee sumpah geram! :((

kringggg!!!!

okayy waktu agama tamat, am menunjuk kan pukul 11.20, okay kol 12 nak balik tapi tak bleh, ada tazkirah!
bodoh ar! time tu semue2 geng2 aku ada, terima kasih sangat2 pada NUR SYAZANA, NUR ASHIQIN,
SITI SOLEHAH, NUR HAZIMAH, NUR DIANA, dan jyea berterima kasih sangat2 pade CEKGU ROZIAH :) dye laa yang hantar jyea pulang ke rumah, pade saat hujan hujan mula lebat!

jyea n solehah pergi minta ubat, okay sudah makan,ubat thanks pade makcik katin, siap nak bagi jyea makan, tak pe makcik:) terma kasih je :) huh~ then, pergi jumpe cekgu cina, untuk minta kebenaran untuk pulang

me:cekgu saya nak balik la, saya sakit perut
ckgu cina: *tengok jam dye eyh! wat pe nak balik lagi berapa minit nak balik! *dengan mengelang2 mata dye marah jyea
me: *fuk babi kau! nak marah2 lak! aku lagi tengah sakit! aku baling kau dengan kosi niey kang!
fuhhh berbulu weyhh cakap dengan dye -,- sial! *jyea marh sangat maaf :|

jyea pon terus bla, pergi bilik tayag waktu BI, memng tak tahan lagi

me:weyh jie qin., agak2 aku mintak balik dengn cekgu roziah dye boleh hantar aku balik tak.?
jie:boleh doe, boleh, tu cekgu roziah
me: yeker?
jie:cekgu bagi kau kua,
me: okay2 qin jom

terjumpe cekgu,
me: cekgu saya nak balik ,*buat muke pucat n kesian
cekgu:eyhhh kenape niey rose?? *mmg allah ampun kan dose cekgu :)
qin:cekgu dye lagi tadi nk balik then, tak ad sape nk hantar dye
cekgu: ayah awak tak ad rose? *aku hanye tekan perut then, geleng2 
cekgu: okay2 saya urus semue2 baru saya boleh hantar awak pulang

sumpah aku beryukur sangat2 weyh :DD okay cekgu hantar jyea balik dalam hujan petos tuu
then, dalam kesejukan kete cekgu tu, jyea rase nak tyto, haiyahh, cekgu niey asyik cakap jea, aku lagi sakit*
cekgu tu tye jyea macam2 haiyahh, sabau jelaa :// 

okayy sampai, cekgu terima kasihhh bayak2 :)), jyea pown larii sekuat yang munkin, then, tangal kan kasut
teruss bhossss!!! lompat kart ats katil tuu, alamakkk, rase nak muntah lakk -,-
uwekkkk yes keluar, bandan tidak bermaya jyea terguling2 atas katil tu sampai terlelap, dari jam 12-5 petang
*gilaa babi  punyer aku tido --...--

p/s okay laa tak penah panjang lebauu jyea menaip :) hehe okayy bubye, perut sakit balikk -..- huh~
kalau ada salah ejaan ker ek, buat pandai je eyh, mals nak chek balik :DD







No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls