My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, July 16, 2011

:)

Assalamualaikum


holaa kawan ;) sihat tak, baikk baguss hehe, hmmm niey ape citer ek? jyea nak tunjuk gambar kart atas niey jyea yang edit, fuhhh jyea edit si fakar nieyy si bongok nieyy, main suruh2 jea, macam aku kuli kauu :P
haha, ishhh kadang kadang sakit hati taww, tahu laa MAKWE dye tuu TOP, CANTIK haa kau jangan
tak jage dye betul betul!, esok terlepas haaa padan muke aku :P haha, yang jyea sakit hati niey
tadi dye datang rumah jyea, sebab niey laa edit2 pix dye niey, then bila bukak file dye&makwe dye
dye akan cakap (ya allah lawaa nyeee, hehee ) (fuhhh hensome hamba..haha ) siakkk tol -,-
tahu lawo awek loo, loo burok KHAKHAKHA :DD
kite layan, dua gambar yang sempat diedit oleh jyea, yelaa mane tak nye, dengan dye punyer membebel!
tu laa ini laa, 3 jea dapat hihi jomm~~



sweett <3 suke tengok

alaa korang tak kan tak kenal kowtt ? permpuan yang lawa niey =) hihi, shasha name nye okayy laa papai ;)

p/s awek lu memang lawa bro!
fiiiwetttt meletop! haha ;D

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls