My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, July 21, 2011

hadoiii -,-

Assalamualaikum


haii readers =), korang ape kabar? tapi jyea kaba tak baik laa, tadi balik sekolah jyea makan nasi 1 pingan
muhahaha, *tolong abaikan, normal okay! =P then, tetibe kan perut jyea sakitt!, sampai sekrang, nak jalan tak bleh nak tyto tak boleh, *apeee pown tak boleh -,-, okayy lupe kan certa tuu, jyea nak story sikit dengan korang pasal bende niey, tadi jyea n eqin , waktu PSK kowt,*lupe daa, 

me: weyh qin, nanti kau bawak laa cili bla bla bla,,...*ada masak masak untuk KHB =)
eqin: aku bawak sayur sawi dengan tu le, kau bawak le cili kan kau da cakap -,-
me: alaaa yela yela *amik kertas tulis mane yang jyea kene bawak
eqin:hmm yang buah buah cekgu cakap tak tahu lagi, kau bawak magge kau doe
me: weyh buah cekgu bawak, so tak yah bawak , kauu bawak lee ape2 untuk tambah kart
eqin: aku tak ada buah laa
me: *sambil pandang eqin
eqin n me: KHAKHAKHAKHAKHA :DD *haiyahhh eqin, cakappp kau tengok aku da pikir blue pink red semuee -,- 
me:bdoh laaa kau , kau mane ada tuu! haha, aku cakak kart rumah kauuuu
eqin: khakhakha, yelaa yelaa, tetapi DI RUMAH aku tak ada buahh, okay!
me: hahaha aku tak ad buah? haiyahhh
eqin:hahaha 

ishhh ape laa eqin niey, dia cakap sudah laa kuat, haiyahh,

p/s haii, korang tahu tak jyea sudah ada penyakit LUPA , bye!

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls