My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, July 19, 2011

kahlil gibran berpuisi

Assalamualaikum


CINTA yang AGUNG
Adalah ketika kamu menitiskan air mata dan
MASIH peduli terhadapnya.

Adalah ketika dia tidak mempedulikkanmu dan
kamu masih menunggunya dengan setia.

adalah ketika dia mulai mencintai orang lain
dan kamu MASIH bisa tersenyum sembari
berkata 'Aku turut berbahagia untukmu'.

Apabila cinta tidak berhasil... BEBASKAN
dirimu..

Biarkan hatimu kembali melebarkan sayapnya
dan terbang ke alam  bebas LAGI..

ingatlah... bahawa mungkin menemukan
cinta dan kehilangannya...tapi... ketika cinta
itu mati.. kamu TIDAK perlu mati
bersamanya...

Orang terkuat BUKAN mereka yang selalu
menang.. MELAINKAN mereka yang tetap 
tegar ketika mereka jatuh...



No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls