My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, July 2, 2011

kes bila mendapati saya bosan :/

Assalamualaikum

huiii hoiii haiii holaa :DD hmm macam tajuk post kali ini, memang kalau jyea bosan ape yang patut jyea akan buat
yang pertama macam biase on9, tapi bila kite fikir fikir balik tak ada pape pown fb niey--' bosan balik balik cakap bende yang same --' betull takk?? haha betul tak pown niey update blog enth pape entah kau niey jyea
*mama saya yang cakap begini ^_^ hehe :) kau asyik tekan jeaa bende bende nieyy! tak geti geti bukak buku ini! haha tuu lee lepas sudah coci teling dak jyea niey buat laa muncung berdepah depah heee tuu laa kadang kadang kite niey melawan ape yang orang tua kite cakap :) so dari menghindari ini semue jyea pown masuk bilik bukak laptop dengar laguu bukak volume kuat kuat then edit gambar, sumpah bosan duduk rumah hari hari ada saje nak kene marah :/// 

jyea nak tunjuk niey hasil edit jyea nieyy  :DD *bangge laa konon, tepuk laa tangan orag sudah bangge nieyy
haha :DD

so saya edit kan jadi nieyy hehe
hoho macam mane? dari siang ke malam :)) heheh cantik tak:)
senyum dan berkata cantik :)
saya sayang awak lebihh muahhh kene 1 <3 haha *sewell

lawa ark? dye puye yang ori enth mane entah hehe, sori mlas nak cari 

jyea suke yang niey anda suke kene lagi 2 muahhh <3

niey pown lawa, kalau lawa kene 3 muahhh <3

pilih laa ek, kalau suke cakap lawa dan pilih pilih
cume 3 orang sudah berpuye :)
jyea? tak ada laa :P

lawa kan kawan kawan saya . muahh laa 

time hari sukan tengok zimah nombor lom bukak lagi..hihi <3

yeahhh :))

yes i thinking about you everday 
walaupown aku benci kau :')

saya baru beli taw *sumpah kau jangan percaya cakap dye =="
haha mane nak cekau duit hawau haha --'

saya sukan gambar niey :))

terima kasih awak sebab rajin bukak blog saya :) dan bace blog saya yng macam sakaiii nieyy hehe saya terharu sanggat lebih lebih lagi awak follow saya :) mane yg datang tapi tak follow, follow laa ek :)
hihi sayang korang lab uu <3<3

p/s haa kalau cantik kata kan ya yng saya edit!! saya bagi muahhh ke 5 haah :DD
pale penink bai bai ily :*



No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls