My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Wednesday, July 13, 2011

lu bikin wa panasss!!

Assalamualaikum


hai korang, jyea rase kan nak jee jyea bertekak dengan cekgu tu taww, semue kite pakai semue salahh
entah ape yang betul agaknya, jyea pon tak tahu, setakart pakai tshirt puteri islam tuu
haiyahhh tu pon satu masalah ker? janji ada lambang dye PUTERI ISLAM niey tidak!
lowat lowat suruh pakai baju kurung puteri islam tu PEGI MAMPOSSSS!
nak pakai! haiii sumpah hari niey jyea betul betul marah weyh!
okayy laa niey pakai tshirt puteri islam tuu, niey budak budak mane nak pakai
yang kain warne pink, baju putih,tudung pink SAPE NAK PAKAI???
sape sape?? eyhh budak sekarang tak pandang baju baju macam tuuu, tahu
diaorang lebih gemar pakai tshirt2 nieyy, ishhh macam gila kuase lak kau,, benci aku -_- ''

p/s maaf terkasar bahase *bengang~

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls