My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Wednesday, July 20, 2011

tak ku SANGKE tak ku DUGA

Assalamualaikum

gambar tidak ada kenamengena =)

holaa geng! haha ape tuu tak kuu sangke tak ku duga? adesss astafirulahh al-azimmm, ishh tadi selepas PJ
*pendidikan jasmani, kiteowg duk beborak, dengar pulak cik zana kite niey, bercakap dengan cek eqin kite,
jyea pown rase memang tak caye laa kan, cekgu yang cantikk*tapi belum kawin, nieyy sorang lagi
cekgu yang lelaki! paling jyea tak berapa suke laa :/ hmm dye niey sudah kawin tapi sudah berceraii, isteri dye owg cakap lawaaa ;), hmm,okayy ada cekgu niey pergi makmal sains taw, tertibe cekgu laki tuu nak lari litang pukang -,- cekgu yag dtg tu tengok , ishhhh dye boleh lakkk BERASMARA dengan cekgu perempuan tuuu
astafirullah al-azimmm, gila takkk? hmm tapi jyea tidak pasti laa kan, tapi ayah kwan kiteowg dye yang cerita laa, cekgu yang jumpe tu, ishh terukk bhaiii,jangan laa buat perkara yang terkutuk oleh ALLAH :)

kalau cekgu sudah buat, ANAK murid macam mane? lagi laa buat kan? nak buat jangan kart sekolah
apeee laa, bodoh bodoh ! mane tak nye, nanti murid2 ikut laa cekgu oiii, sebab anda tuu seorang guru kalau laa anda buat tidak senonoh, adakah anak murid anda ikut? anda tuu SEORANG GURU! seorang guru patut  contohi murid2 , nieyy? guru pown sudah tak betul, anak murid lagi lee --' *TAK BOLEH BLAA AR! 

P/S JANGAN BUAT PERKARA YANG TERKUTUK OLEH ALLAH :)




No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls