My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Friday, July 22, 2011


wahhh dapat 1 bilik macam nieyy, fuhhh sedapp tytoo =)
okayyy gudnite ;) semoge mimpi indah tawww,
sebelom tyto pergi ambil wuduk,berus gigi, then
kemas kan katil, bace doa okayy!!

jyea nak tyto sebab esok nak pergi sekolah si hanis -,-
yelaa dye seboleh boleh suruh jyea tolong kart gerai dye, alaa
kart STPM kan ada buat hari koku, so, jyea saje datang nak tolong tolong diowg, =)
wahh baik hati jyeaa hehe :DD *baik? ada makna taww 
okayy laa nanti lambat bangun hanis megadang, *ahhh lantak kau laa, kau nak aku ikowt tggu aku, tak ada
aku tyto balikk, huahuahua  okayy bubye!! <3 you

p/s selamat malam sayang =)

1 comment:

  1. dapat bilik macam ni, confirm dok berkurung je tak kua2..heheh..=)

    ReplyDelete

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls