My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, February 24, 2011

Dituju Khas" GLER" utok kau!

hye2 wasup2 yaw!
salam 1 malaysia!
hey! arini mmg ad satu topik yg hagat dipasaran ar!
kepada owg yang x berape nk cntik 2 kn!
aq harap lah ea kau 2 berubah! ape ag sekali!!!
BERUBAH!..kau x perlu ar megumpat2 aq lah bro!
lau x puaz atie too...
datang je jumpe aq! Ckp apew yg kau x puaz atie too!
ek eley the..lau setakat nk g lbry 2 kn!
x perlu ar ko kecoh2 smpai x nk bwk aq!
alaaah! setakat lbry 2..
bukn ko bljr..tg0k JANTAN  je keje ko sial!
hye!!! kau suke uji kesabaran aq nie ar!
jgn sampai darah aq nie dah naek baru ko nk
MINTAK MAAF!!
naik pinau bijik mate aq nie ar..tdi tg0k muke ko s***
hee(sbr jia sbr)

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls