My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Monday, February 21, 2011

l o v e: dituju khas untuk DIA! :D

l o v e: dituju khas untuk DIA! :D: "aku dengar cite nama kau dah top kat sekolah budak nie.hahaha.tu le melayan lagi lelaki.kan dahh 'top'!haish.tu yg kau nak kan?kau nak top kan?haa,sekarang kau dahh top :) bangga le tu.puihh!sedar diri tu sikit.mmg lahh kau lawa.cuba lah kau pk.jangan ingat kau lawa kau boleh layan lelaki suka2 hati.siap nak bagi nombor bagai.kau nak ke org kata kau perempuan murah?mesti kau tknak kan?hmm.ubah lah perangai kau tu.kau nak layan lelaki ke ape ke kau buat lahh.tapi biar ada limit.confirm punya kat dalam fone kau banyak nombor lelaki.hahaha.kau pk lahh sendiri!kau jgn ingat ramai sangat yg suka dgn perangai kau.aku nie sebagai kawan kau pon dahh meluat tengok perangai kau tw.hah.bila kawan2 kau text or chat kau mmg susah kau nak layan tapi bila lelaki text or chat dgn kau,kemain lagi kau punya friendly tuhh.jgn nanti kau dahh susah baru kau terhegeh-hegeh nak carik kawan2 kau!BERingat-ingat lahh sikit :DD sekian....

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls