My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, February 17, 2011

Jatuh Chinta Lagi???

hey-hey!!!
atie ku berbunge riang!
haha..
apew yang aku nk tuliz arini ialah....
AKU JATOH CINTA LAGI...
UNTUK YANG KESEKIAN KALI...
DAN KU RASA TAPI KALI INI KU TEMU 
DENGAN CINTA YANG SEJATI!
hurm.. seberna nye kwan2 aq yang kenal kann
c0ze kwn aq nie pown kwn ngn dye gak!
hmm..pade mule nye..kwan aq lah 
yang suroh aq amik number fon budak 2
pikir2 blek mlz gak!
tapi ape kn daye! dah disuroh 
ala..setakat kwan apew slah nye kn??
oke lah,..pade mule nye aq tg0k mamat nie
x ad lah sombong yang ku sgke!
lagi peramah seyh~
dye sorang yang sngt peramah lah..suke sngat tye mcm2 
hey!! len mcm nmpk??
HAHA pikir len!
hmm..dalm beberapew mnggu selepz 2..
bezday aq..
dye mmg agk romantis kowt??
sape thu kn?..dye smbut ..perhhh!!
x penah seumur idop aq ad owg smbut bezday aq mcm 2..
haa~ cm  2 cm mane ek??
ad lah! haha
acctly dye budk klang 
jaoh kn? time 2 dye blek kampong..
2 yg dapt tg0k muke dye 2
ahaha..
oke lah..not bad...:))
hrmm..hmm..selepz beberapew hari
dye mtx cauple..aq pown cm x cye gak dye mitx cauple
dye tye..aq ckp NO KOMEN!
jual mahl cikit..hahah
hmm...jual punye jual dlm beberape ari!
akhir nye semlm baru aq tawar kn harge~
hahaha~boleh lak cm 2..
aq pown terime dye seiklaz atie aq..
n aq akn bhagikn mase di antre pelajaran dan perhubungan aq ngn dye
huhuhu...x sngke dye lak excited! adoii..
mcm2 ah..
hurmm..harap2 hubungan kitew owg berkekalan~insyaAllah
huhu :))





No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls