My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, March 17, 2011

Genab Sebulan ♥♥♥

helo2 awwcakk!! hyep babe! assalamualaikum,
*ko nape sakit tatibe je gembire je nie??
heee ad laa jiha ngn zaem sekarang kitowg cauple da
1 month 1day taww! jiha berase syukur alhamdulillah sangt2 kerana
dapat teman hidup yang sangt baik mcm dye,*cehhhwah
HAHA walaupon ad prob kiteowg
cube selesai kn dengan baik,*baik le sngt ;p
hmm yelaa sikit lebih kurang le 2 heheh
hmm walaupon kiteowg berjauhan mmg laa ad anngapn yg negetif2
tu hmm biase laa sape x sayang laki oiii*HAHAHA
hmm semalam dapat ckp ngn dye yelaa da hampit seminggu dye
x kol jiha*huh! biase le dye kn x ad fon ngek!
haa kau da kne! hahaha,...but kn ari nie dye da balik
pagi2 jiha bersemngt tok nak kol dye nak cakap sesuatu
tengah bez2 ckp aduss!! aya dye ad lak! x sempt laa
nak ucap slmat tggl x smpat nak kiz!*HAHAHA hawau je,hehe
hmm semalam dye ckp
jiha:rindu seyh kart awk *awk?? alaa sayang lee!! hee lowat2
dye:hmm a'ah rindu saggat2
jiha:urm balik kmpong cm x balik je :( *ayat sedih,wawawa
dye:alaa nak jumpe ape kn daye basikal x ad
jiha:HAHAHA *tergelak aq! ahah
dye:eh gelak pulak nak laa lau boleh nak jumpe malam nie,
      esok da balik laa sayang *>_< no komen heheeh
jiha:alaa da balik? kejap nye :( *sumpah sedih huuu
dye:alaaa sayang nak jumpa laa,jumpa eh sayang kart tingkap
jiha:hah? gle ker?*kaget laa jugak! ahahah
dye:gurau je laa~
jiha:eh lau nk jum le jumpe*gedik2 hahah
dye:okay2 jup nak kua
jiha:eh nak wt pe kua???*pe hal lak mamat nie ?-.-"
dye:nak jumpa laa kat tingkap
jiha:eh2 jiha gurau je laa~*adess! ape laa dye nie
dye:HAHAH taw takowt,
jiha:hmm yelaa,mati sy kang
dye:hahaha hmm rindu sangt2
jiha:haha bnyk laa
dye:btol laa
jiha:ye2 okay2..sayang awk sangt2
dye:sayang sagt2 ketat mampat2 rapat2
      matap2 gile2 ar
jiha:hahah yelaa2
*tamat!! eh bnyk lagi laa~eh2 cukup2 laaa
  cikit da lee~
okay2 2 je laa dapat jiha type *eleh padahal bnyk lagi ;p
jiha sayang dye sangt2 ketat2 smpai koyak gabak laa~
mohd zaim bn. norian 
      kene bius cinta dengan rose najiha

HAHAHA love u so much syg, muahhx




No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls