My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Friday, March 18, 2011

weetttt wettttt :)

hye!!! ya allah gembire babenau arr!!
*ko pehal jiha?? asyk suke2 t duke taw!
owhh btol gak..hehehe yelaa~ mane x hapy
tadi mmg bezz sngt2! dapat calling2 ngn dye
hmm rindu*ko nie syk2 rindu2
ish!! dapat berbual2,manje2 *yueekkss!! gedik
-.-"adoii ai suke atie aq le nak gedik!
gedik2 pown kart pakwe aq laa ngek!! nie blog ku suke atie
lee nak tulis pape pon! adoiiiaiii! *haa kau da mrh!
heee arini genab 1 buln n 1 ari
aq ingt kn dye x ingt >huh! ingt beb! hahaha
dye:hmm malam nie wat cndle light dinner
aq:hahaha kelakr laaa
dye:eh btol pe nak meraikn nie
aq:khukhu! hahaha yelaa~
*haaa gedik2
;P :P jelez!!!
hak3 ya allah aq bersyukur sangt2
 <3 <3 <3 u awk!!

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls