My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, March 22, 2011

hmmm -.-"

^
^
hey2 awkkcak! :) hmm arini jiha nak buat kajian tentang benda kart atas nie...hmm agak2 nye benda atas nie apew ye?? benda nie ialah tentang maksud name kitew*tapi benda nie bukn boleh dpercayai sngt k
kebanyakkan betol meh jiha senarai kn yang betol<

  1. funny
  2. has one of the best personalities ever ^^
  3. makes people laugh :)*yaa!
  4. has gorgeous eyes ?? *x pown mate da rabun sekarng! :(
  5. crazy?? ^^ *sometimes :D
  6. is really sweet n romantic*aww XD
  7. stick to one??*^^ yea!!

hmm 2 laa yg btol yang x betol nye nie!!

  1. is very sexual*ishh!! crazy!
  2. is a very good kissed too!*wow!! XD
kadang2 bende nie x BETUL sngt :/ tapi kadang2 betol taw :)
haa ad lagi satu

nak kate kan dalam banyak2 nie.. semua2 betol^^ tapi2 mudah mengkhianati pasangan 2! bukn okay! i bukan jenis macam 2 :)..hah! romantik pada dalaman bukn pade luaran(pasangan yang tahu) yaa!! betol!!
hahaha :D,..hmm mybe laa x thu la betol or tidak so kitew nie jagan laa mudah mempercayai sesuatu benda okay! sekian~ 




No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls