My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, March 19, 2011

:')

hey-hye assalamualaikum, huuu awk awk
thanx gembire kan saya, best sangt2 laa~awk,nanti da skul 
skul baik2 k,sayang awk sendat2 laa*tiru ayt dye haha
awk pandai jage atie saya kn awk? urmmm awk da balik asrama petang nie,
hmmm bile nak contact lagi ea?? mybe x dapat kowt contact lagi kn :'(
yelaa~ tak pe saya faham awk kan nak exam tahon nie, so tumpukan laa segale pembelajaran awk
okay,walau pon kita nie jaoh kitew mzty mempercayai 1 same len okay :)
kalau x ad fon 2 x yah laaa~ nak merayu2 kat kawan2*haha abz bocor rhsia!
hak3 x pe k, x yah susah2*haha syang ko doe!:D,..hmmm awk beli laa fon cepat2 :(
okay? x yah laa pnjam2 orang nye,...*hihi
k laa belajar rajin2 okay sayang? sayang awk sendat2 laa :D
k bie thanx hapy kan saya, :')  
:* muahx

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls