My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Friday, March 11, 2011

nie tok kau!!

adoii ai pagi2 kau da buat hal eh! apasal kau nie haa!!
kalau nak gurau pown ad tempat nye! nie kau gurau kart tange
lau aq jatoh tak kan mampos sial! agak2 le
kau dah tahu mud aq x bek boleh lak kau men tolak-tolak
kart tange!alamakkk aiii!
kenape ek bez sangt ker sakit kan atie orang!
setelah kau bercampor si FAIZZANI 2 kau memang
bnyk berubah lah!
biase lah tu budak dah TOP semua da lupe!sial!
wah2 kalau keluar je sekolah semua jantan tegor ko!
aku x sngke peragai ko betol-betol da berubah!
betol kate budak2 aq, kau memang berubah!
yela BUDAK TOP kn!

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls