My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, March 10, 2011

Terima Kasih Kawan!

assalamualaikum hye kawan-kawan :)...sihat x hari nie??
kalau sihat alhamdullillah :) 
jiha nak ucapkan terima kasih kart kawan2 jiha yang sudi meluangkan mase 
denga citer2 jiha tdi kart sekolah....hmmm tadi kiteowg saje nak share2 perasaan
masing2,...rupe2 nye ad gak kawan2 jiha yang sikit lebih kurang citer nye!
adoiii tetibe jek nak cite kn? x ad kej cite arr
jiha meluahkan kart kawan2 mmg ad sebab bukn sebb simpat or pape ker
x lah nie mmg nak share penglamn kan! HAHA
jiha luahkan tentang persaan bile jiha nak exam!
yelaa mama jiha ayik penting kan adik jek! jiha nie lagsong dye x tye
tentang exam! langsong x beri sokongan nak buat exam dengan terbaik!
asyik2 adik jiha 2 jek dye tye!

mama: adik esok ko pekse apew??
adik:esok exam sn n math
mama:dah2 g bace buku, esok buat betol2

yang jiha duduk sebelah mama, dye x tye pon
x cakap pon ape2 ttg exam nie, SUMPAH! jiah sedih sangt2
jiha ibarat kan cm jiha x wujud dalam keluarge diowg!
jiha share2 perasan jiha kart kawan
kwan2 jiha ad gak cite ttg diowg~
da semue2 nngiz! adoiii
tapi memang sedih,...jiha citer kart blog nie
mmag cm x bez x sedih! ,..sebb sush nak cite 
lah cube cite depan2 korang! sumpah dengar sowg2 punye
citer akan nangis punye ar! 100%  lah
hahah k lah,...nak ngis je rase hak3...
smpai d sini je jiha nak share kart korang semue:)
terima kasih ifa,eqin n diana c0ze sudi dengar cite jiha :)
bubye SAYANG KORANG KETAT-KETAT!

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls