My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, April 28, 2011

assalamualaikum korang :)
hmm acllty jyea nak cite seorang kawan daripada kami 
ayah nyew telah meninggal dunia....
jyea n kawan-kawan sumpah time tu tekejot gler dengar
berite tu. di semasa dperimpunan skulah ad berita yang cekgu nak sampai kan
jyea gan kawan-kawan jyea stle berborak lagi kart belakang
selalu nye ape2 cekgu smpai kan tentang2 kelab or persatuan
so jyea x berapa nak layan sangat *haha siot je

setelah cekgu tu cakap seorang kawan/ adik awak punyer bapa telah meninggal dunia
iaitu muhammad norazizi bn.zainal..
time tu jyea gan kawan2 jyea bagaikan tekejot berok arr dengar berite cekgu smpai kan 2
tanpe sedari air mate jyea gugur gak...
sebab jyea ,eqin, zimah,adha mmg paling rapat laa dgan dye
jyea mmg sedih sangt sebab,..semalam kiteowg gadoh
n jijie mmg x tegor kiteowg smpaikan muke kiteowg dye x nk pandang
dan semalam jijie punyer perangai mmag lain sangt2 laa
yelaa kuase allah sape tahu kan ape isi hati dye...
mybe dye mmg dapat rase kan ada sesuatu yang x sedap dalm hati nyew

jyea eqin zimah mmg lagi tadi x bunyik2 selalu kami mmg paling bising laa dlm kelas
tapi tadi kiteowg berase sngt laa sunyii..:'(
jyea sebagai kawan mmg turut simpati ape yg dye alami
so eg aku nk ko kuat kan semgat ko! ko tabah okay!
aku nak ko belajar laa btol3 okay!
 jyea da x smgop nk tulis lagi..sayuup dalm ati niey

p/s kite sedekah kan al fatihah kepada arwah ayah eg 
semoge roh nye dcucuri rahmat :'(
amin....






No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls