My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Sunday, May 1, 2011

satu hari bersama nurhanis dan nurdhiya :)

hello geng!! assalamualaikum :) huaaa penat lee sanggat walaupown mase keluar tuu macam-macam yang berlaku hahah agak kelakar laa bile di ingat kan balik..satu hari barsama hanis and kak a..fuhhh!! cayalaaa!! memang bezzt gilaa habizz laa!! okayy..fist, kiteowg pergi Dataran Pahlawan huh!! sumpah time tu jam gler2!!
nak cari parking x dapat! hmmm kiteowg hampir putus asaa!! kak a da tention*HAHA sabar kak a :)
da dekart 2 kali kowt pusing kart situ...?? haha jam gler habiz laa...pas 2 hanis dye da sikit berase agak sedih kowt?? yelaa mane x nye dah cadang betol na pergi DP last2..patah balik pergi J&Co baru 2..sumpah time tu anis agak sikit bengang?? *haha anis sabo je laa..hmmm semase dalam perjalanan g jj u mmg agak laaa jam..
ish3 da macam kart kl lak?? -.-" haha ..bile da sampai..da cari tempat parking...okay kiteowg terus masok
haha da x sanggup dok dalam keta 2...heisshh! pale pening :)..

okayy nak kate kan semua pelusuk kart jj tu kiteowg masok! fuhh lebih-lebih lagi ad (sale) tengok arr berape gamai orang kart situ?? alang-alang nak cari present har jadi adik hanis..kiteowg pown masok laa satu kedai ke satu kedai...hanis ?? ape dye x beli nak kate kan lau ad satu juta duit pown boleh habiz dalam sekelip mata laa haha..mane tak nye dalah sale baju semua cantik2 ...huhh!! sebaik laa jyea x beli kedai2 tu sekali..
hahah ...okay present adik hanis da dapat..so kiteowg g laa pulak beli pizza :) yummyumm!!
bukan laa makan kart situ..bawak balik :) okay laa tu :)
hmmm semase nak tunggu pizza tu siap..kiteowg sempat beli donnat?? a'ah tapi name dye lupa laa
bukan big apple taw..sumpah jyea x ingat?? ! -.-"*terok nyeee
haha kiteowg oder 1 ari jew..tapi dapat 2 air? oii pelik tu...kak a cepat2 tengok list yang kitewog beli 2
ehh bile mase kite beli 2 air?? a'ah laa..jyea pown alaa minum je laaa hahah
tanpa rase bersalah?? haha*alaa rezeki tu :DD

okayy badan pown suda penat..hati pown da senang kiteowg pown balik laaa :)
hmmm kiteowg just pergi 3 owg je...3 owg tu pulak perempuan..
memang syokk gler!!
kak a memang bestt ..x ad bnyk kerena?? haha biase laa tu :)
haha okayy!! hanis nanti kite keluar lagi okay..kak a memang sporting habisss!
hahah yelaaa semalm perut mmg kenyang glerr ar :)
alhamdulillah :)

p/s kak a n hanis thanx bawak aku ..hari2 yang paling bezt laaa
     hebadd laa korang :D hahah  t kite keluar lagi okay :)
     sayanag korang <3 muah2 :*

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls