My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, April 12, 2011

berselendang pink

woootttt woottt hey-hey..korang pe kabar? kalau sihat bagoz laa..lau x sihat tu pergi klinik or
g mamam ubat okay! petang yang begitu panas cuace hari ini...merase kan jiha malas untuk keluar
rumah! -.-" heisss ape laa aku megarut nie??
okay-okay..jiha nak tunjuk gambar jiha yang pakai selendang tu *wey gedix je! siap nk tunjuk kowt?
wey! suke atie aku leeee... blog aku ! heyy!! melowat je ark!

okay! jiha time tu, anis ajak pergi kenduri kawin rumah sedare dye...and then, dye suruh jiha pakai selendang
tapi jiha rase ragu-ragu....yelaa jiha nie mane CANTIK macam korang-korang nie..HAHA 
okay jiha mengaku..jiha cantik :P HAHA 

sekali jiha test ini jadi ke tidak ker?? entah laa :) HAHA
meh! tengok kart bawah nie

jangan ketawe taw!! kalau tidakk!! saya saman awak!
haaaa! ;P
|
|
|
|
taraaa!!! :D
|
|
|
|
|
|
|
|
agrrr!!! haha


serius laa jiha cakap ehh...x tipu-tipu taw..hehee
jiha actlly jiha suke sangat warne PINK
hehee...betol jiha x tipu...
lagi kecik lagi jiha memang banyak baju warne pink
sampai ka semua benda jiha ak warne pink!
hoiii gilerr kan?? tapi itu laa hakikat nyeww

 okay-okay..tatap mata anda di skrin laptop
anda dengan segera!!! jom-jom...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haiiyoo!! muke manyak bulat woo! haha :))
|
|
|
|
|
|


okayyy laa! sekian saja...dan sampai dsini saja 
cite jiha...orait! 
kalau ada sumur diladang, 
boleh saya menumpang mandi,
kalau ad umur yang panjang,
boleh kitew berjumpe lagi!!!
bubye!!
<3 u :*

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls