My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, April 9, 2011

YaNa Yassin 1st Giveaway

STICKY POST | ENTRI BARU DI BAWAH EH.

Assalammualaikum,

Wahai bloggers sekalian. Untuk pertama kali nyer kite mau buat GA. Saje tgk2 entri lama, rupa nyer memula kita buat Blog adalah pada April 2007. So, dengan itu Jom menjoin kan diri GA pertama dari kite YaNa YassiN. Hope ramai lah join eh. Hadiah mesti best punyer.Pemenang akan ditentukan oleh random.org.

Syarat - Syarat :

* Letak banner nie dengan link kan ke Entri nie.
* Buat entri dengan tajuk : YaNa Yassin 1st Giveaway
* Follow Blog nie ( senang nanti nak tau pasal GA nie )
* Tag 3 orang bloggers dan pastikan diowng tau yg diowg di tag eh.
* Link kan Post Entri anda ke Bahagian komen dibawah entri ini.
Tarikh tutup 30 April 2011.

Hadiah : 

1 - Color Contact Lens
2 - 10psc Foot Detox.
3 - Topup - RM 10
4 - Topup - RM 5
Untuk permulaan dengan ini mengtag :




No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls