My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Monday, April 25, 2011

;)

assalamualaikum!!! hey-hey korang! pe cite?? cer cite cer cite! HAHA *eh2 da ikot jozan ak! -.-"
orait,.. arini motif jyea ialahh pix niey!
|
|
|
*sori pix tidak berape jelas :)
p/s kelakar laa HAHA :D

okay-okay motif pix jyea nk bagi thu niey laa si (z) my special person :)
yelaa bagi jyea okay! terpulang pade korang nak ckp jyea niey..gedik laaa 
nak tunjuk pix dye nei *weyhh pehal! blog gua kan?? haaa :P jelez le tu
aku bako kang! HAHA

okayy jiha nak berterima kasih kepada anis sofia
sebab kalau x kerana z cite pasal ko aku x thu mane 1 name kau kart facebook n mane 1 
pix z! HAHA... hmm bagos laa kau eyh sebab ad amik pix2 budak2 kelas ko
yelaa lau x ad bilaa laa aku dapat pix z niey..mintak2 nak bagi pakai apew??
tu ar fon hilang heishh! x pndai jage fon! haha sorii okay z :))

dye ad kart melaka ..horeyy!!! gembiro rase nyew..hmm but arini dye da
bertolak g negeri 9...heyhh  kejap je...balik pown secare mgejut..lau x leh jumpe my boo nie! hahaha
*gegedik ;P
hmmm jyea rase rinduu glerr doii! haha
*da laa ari sabtu 2 kol brape ko gayot??
12.45 kowt hngge kol 3! haaa cm 2 laa baru leps rindu :)
semoga pasangan ini kekal dalam perhubungan mereka :)
amin!



p/s anis gare2 kongsi 1 fon tok kol 2 orang manusia yg begithu berharge ko terpkse mengalaa eaa :P
hahah thanx anis! muahh :*

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls