My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Friday, April 22, 2011

Gumbira punye atie!!

heloooo geng!!! hey2 nak thu kenapa hati jyea melonjak kegembiraan>>???
selama niey jyea mintax gambar kart z dye mane ad bagi! last2 jyea jumpe facebook
kawan yang dye cakap niey..satu kels ngan dye>>sape?? perempuan laa 
alaaa setakart kawan? ad jyea kisah?? HAHA
hmmm jyea nampak name _______ yang pernah z cakap... z mmg x suke sngat kart dye...
okay fine! bgoz laa cm 2 :D. selepas  tu jyea tgok dye nyew facebook..ad lak album dye ngan kawan2 dye
jyea pown mencube nasib untok bukak :)) 
last2 bukak ad jumpe pix nie
|
|
|
|
pix niey jyea curi download kart budak 2*haha
wa kaki curi punye olang!! hahah

selepas tu jyea tgok komen2 dye owg 2
sebenauww nyew jyea x cam laa muke z ne
HAHAHA anisss please jagn laa g thu dye
okay2 jyea bace komen diowg nie
|
V


No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls