My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Monday, April 4, 2011

setiap yang hidup pasti akn pergi juga :)

assalamualaikum hyee wahai pembace yg budiman! :)
hari ini jiha nak cite ttg kitew nie yg hidup akan pergi kerahmatullah jugak akhir nye..
jiha ad sorang kawan yang dye selalu menasihati jiha tetng2 kearah kebaikn
yang selalu jiha buat selalu laa jugak dia tegor :)
serius jiha cakap jiha x kenal dye pown HAHA sebb dye nie..termsok nombor yang tidak
kenali sebb dye 6ber dye nie suke snngt kacau hanis~ haa gare2 dye kacau hanis jiha lak yg lowat2 nk
kacau balik budak nie.hahaa jaat aq ;P
last2 daa kawan hahah umor dye 20 tahon tapi pangl KAU AKU je*hahah jiha mmg kurang diajar si!
hahah hmmm semlm jiha text ngan dye..dye nie jiha cakap
jiha>kau nie selalu tegor aku eh? nape ek? yelaa ko nie aggap aku cm adik2 kau laa
dye>haha yelaa aq just tegor je..yelaa terpulng kart ko laa..
jiha>wey ko ad adik?? 
dye>adik? aku anak bongsu laa..ko jgn ketwe malu wey
jiha>HAHA owhhh anak mak laa nie ea??
dye>mak??aku da x ad mak lorhh
sumpah selepas jiha bace text dye jiha nangis!!! jiha berkate dalm hati*ya allah
sesungguh nye engkau rahmati mak dye...
time 2 jiha nngis! sumpah sedih ...sedih sngt2
jiha>ya allah sumph aq  xthu wey sori sngt2 
dye>x pe aq da biase da
jiha>wey cite laa kehidupn ko??
dye>cite cm mane?
jiha>yelaa pasl mak kau?
dye>owh..erm ..mak aq g time 2 aq fom 4...aku dak asrama laa time 2
        aku x sempat jupe dye sebelum dye hembuskn nasaf yang terakhir..lame da mak aq sakit
        sejak lahirkn aq...aku sedih coze aq x ad d sisi dye time 2..sedih lor
        kebetul ari 2 aq exam...baru je ciap jawb..tup2 aku kene pggl ..time 2 aku da rase len da
jiha time 2 mmg da rase sunggu sebak d hati lalu menumpahkn beberape titisan air air mate
sebb sumpah aq kesian sngt2 ....
jiha>ko sabar okay ..setiap yang hidup pasti akan pergi...
dye>yelaa yang hidup kene truskn kehidupn seperti biase kn?
jiha>a'ah :)

jiha mmg sedih snggt2 ...enth laaa
hmmm so hargai ibu kitew okay ...ibu laa adlah satu2 ibu kitew didunia :)
al-fatiha>kepada arwah ibu muhammad bn. rashid (name budak 2)

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls