My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Wednesday, April 6, 2011

sedar akhir nye :)

helooo readers :) hey2 wasup! assalamualaikum :)
heyy!!! aduii si mat nie ari2 kejut kn aq pagi2 
alaaa ngntok leee! taw laa ko nk kejot aq g solat subuh...
heee x mau laa ;( nie pecah rekot antarabngse taw x coze aq g skul tak pernah2 bnagun kol 6
haaa!!! nie sejak2 jumpe dak mat nie..haa dye suroh laa aq solat...
mat!! aq thu ko pndai bab2 solat nie tapi nk kate kn aq nie mmg laa jarang solat subuh*opss!! janji kitew jujur :)
so,sekarang ko da kejut aq pagi2 ..ko mmg serupa cm abg aq  taw mat...yelaa mane x nye aq nie mane ad abang..
:) ko 2 anggp aq sebagai adik ko yela mane x nye suke nau amik thu psal aq... lebih2 lagi pasal SOLAT dan PELAJARAN 
aq terlalu bange kart ko laa mat~ ;D HAHAH *cehhwah! mat ko jangan pasan sangt taw..hehe
mat, aq nak ucapkn terima kasih sangt2 kart ko..ye laa sebelom2 nie mane laa aq nie
genap tunai kn 5 waktu solat 2...ko laa asyk2 tye psal solat...
buat ape aq nk tipu mat..kart ko baik aq berterus terang je ark??HAHA
aduii mat..ko thu x ...tepat2 kol 6 ko da kejut aq..
mat!! kart skul aq asyk nk tyto je..tdi kart skul aq da tyto..hehe...
waktu english wey, srius aq cakap mmg ngtok giler wey..x leh fokus heee..
ko le kejut pagi2 kart aq!..
heyy!!! ko nie mat!! aq nk ucpkn terima kasih kart ko sebab sedar kan aq :))
yea :)) caio baby! haha

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls