My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, April 9, 2011

ya allah ya tuhan ku!!! sumpah jiha gase macam-macam dalam atie nie!
x tenang! meh sini jiha cite!! hadoiii!! tadi mase jiha masok bilik ad nombor x kenali selalu mskol jiha
jiha nie seowg mmg x berape suke sanggt bile dgangu nie..haa!! jiha pown kol lee
tatibe suare perempuan! mule2 jiha cakap laa makcik mybe salah number
sekali dye cakap
dye>nie sape ek?? kenal ni kawan anip ker??
jiha>nie najiha...err anip x ??
dye>owhh nie skul mane*hadoii da smue2 tye lak!
dye>owhh nie ibu zaem*ya allah!!!! alangkah teperanjat tahap campazi larh!!! sumpah time 2 tagan jiha memgigil2 hadoii!!! menyesal lak kol laaa!!! ya allah tolong hamba mu ini!!! :((
mak dye cakap laa makcik sayang najiha macam anak makcik sendiri...macam sayang kat anak anak makcik
tapi makcik x suke laa lau text msj macam nie...
jiha pown ye kan jela~ dengar jelaa! ishh!! *sumpah mals nk layan ceramah yang free nie..apekan daye kene laa layan gak!! layanzz!!
*hadoiii tak kan macik x thu owg zaman sekarang text macam 2! ishh makcik nie!
kalau nak kawan boleh tapi x perlu laa nak text2 macam nie...jiha ad maruah jiha perlu ...bla bla!!
*hadoii apahal lak nak libat kan pasal maruah lak nie! anak kau 2 laaa!!
ishh!! sumpah jiha bengang je ngan ibu awk zaem!
okay2 >> makcik ABIS TU BOLEH TAK SAYA BERKAWAN DENGAN DYE???
boleh2 tapi x perlu laa msj2 cm nie lau nak kawan cube BERKAWAN SAMBIL2  TENTANG PELAJARAN KER..YANG BAIK2 *hadoii!!! yela2
kalau boleh tegor2 dye ...okay....makcik tgok sejak2 nie...dye pnye pelajaran makin merosot??
*habis nak salah kan aq lee?? perghh!! menyirap sekejapan lee!! hadoii makcik dye da 3 minggu da x contct sya! mane laa saya thu!!heyy!! makcik nie! sebek makmentua aq *HAHAH ;D
jiha>>> yela mkcik :))
dye>>dye ad bagi thu pasal pape je??
jiha>>ad dye cakap ibu dye baik je..okay je..x pernah nak marah2 laa
dye>>owhhh cam 2...*ye laaa macik cm 2 lee :D
dye>> lau pape yang x baik tegor dye..owg lelaki nie ....bile kite hantar msj2 cm 2 
dye akan suke! bile suke yang pomp nie..akan mendapat dose*HAAAA etu diar da mai da!! ceramah free!!! yeaaahh!
yelaaa makcik!
selepas da cakap2 yang 2..jiha pown letak fon..
pergghh!!! jiha rase nak !!! MENJERIT!!
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

HAAA!! kauu !!!
da laaa..x nak ingat lagi! :((((!!
bubye

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls