My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Friday, April 8, 2011

hey korang!!! heloo readers!!
hmm...perghh rindu yang ditahan-tahan
sejak 2 minggu nie..telah melimpah keluar kart dalam 
atie nie ;(
rindu yang tak tahan ...nak cakap pade korang semue
aduss!! ape perasaan korang bile orang yang korang cinta..
berada jaoh d'sisi korang?? lebih-lebih lagi text n call jarang2 je??
mesti korang sedih kn?? hmm jiha pown sedih dapat merasekan 
pasaan macam nie,..yelaa kitew nie sebagai perempuan 
mesti sayang kart si dye..yelaa asal tak text dalam mase 24 jam..

da pikir lain kn?? 
jiha dulu pown macam itu jugak...yelaaa pakar nasihat dan bimbingan 
kaunseling pade NurHanis Harull Anuar 
HAHAH..yelaaa thanx bebayak yee!! cik anis :)
ya allah!! sumpah rindu da tahap gaban N kritikal nie! :D
alaaaa cuti mggu nie dye x balik laa...
yelaa orang duduk asrama...macam-macam laa
lebih-lebih lagi nak exam PMR nie...
dye bercinta laa dengan buku-buku dye 2 
HAHAH *jangan mare
rindu kart dye...rindu suare dye yg manje tuu...rindu macam2 laa
HAHA :))
orait laa kag jiha tulis cmpai malam x abiz! hahaah
yelaa bubye...
____________________________________________

<3 u
^________________________^


No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls