My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, May 31, 2011

assalamualaikum, wahai budak budak Sultan Hishamuddin heyy aku da tak kacau kacau ko lagi laa
tolong laa ape lhaa masalah korang lagi?? sampai sampai aku da senyap.. korang bukan main lagi serang aku ramai2 aduiii please ar okay korang cakap pasal sekolah eyh?
  • Guest bukan na carot at sini..tp msti ko BENGANG gak en kalo org kutok skool ko even mmg da terok pon en skool ko..tapi tapaya na sntoh la bab2 skola agame
    21:05 31/5/11
     
    #

  • tetamu kau piker kau tulis kat blog, ramai orang simpati lah? ****t lah kau~


haa~ okay pasal sekolah niey..aku memang cakap tapi memang betol kan korang skul agama tapi mane korang punye adap2 bukan laa nak cakap ape,.. yg komen2 pasal sekolah niey bukan aku! aku da lame daa senyap aku just terang kan balik..korang aku da diam laa aku tak bising korang topup bukan men gamai lagi serang aku padahal yg komen bukn aku? kawan aku? so jangan nak serang aku! kau g laa serang budak2 tuu
aku yang tak lebih, tengok kalau dalam banyak2 komen name aku ada? da ar aku malas nak gadoh bende bende niey, agi pown aku da tak sentuh bab2 korang niey lagi.. dalam blog aku ada? pasal korang
yang pasti 3 hari lepas ada, tu pown bukan men gamai serang aku,.. huh~ da lhaa pikir secara matang bhaii
kalau bahase tuu tak leh cakap baik baik,.tu yg timbul pergaduhan,..
okay laa aku dah tak nak gadoh! jangan budak2 cakap pasal skul kau.,..even skul kau agama :)
so tak perlu gadoh pasal bende bende niey,..diowg akan membabit ka name sekolah korang,..
sumpah aku tak nak gadoh laa,.. tapi aku tahu ramai yang tak suke,.. ada yang cakap aku tulis blog just amik simpati jea? sori lhaa bukan okay!

aku mintak maaf dan sudah sudah okay :) tapi ada saja yang akan cakap,..ek eley mengediklaa 
da buat salah bukn men senang jeaa mintak maaf..okayy aku tahu korang memang benci aku,.
nvm pape pown aku dan kawan2 aku mintak maaf, jangan kau pikir aku mintak maaf aku menyerah laa
aku pngecot laa,.. bukan eyh,..aku nak berbaik2 :)

w'slam 



No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls