My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, May 31, 2011

betol kata mereka :')

Assalamualaikum wahai readers sekalian :') terima kasih, sudi bukk blog niey walaupown blog niey ada saje yang gadoh gadoh,..but ada sesetengah cakap *tgok huruf warne biru :)
memang betol "ad dhoifu" sebelom kite tegor orang lain baik kite tgok sahsiah kite sendiri ..
okayy memang saya sudah tgok sahsiah saya,..saya rase saya pown bukan baik sangat kan.,..ape yg korang cakap yea aku niey bukan baik sangt kan,..:) thanx bagi nasihat :)



  • Ary No Comment . Just singgah
    12:24 1/6/11
     
    #

  • ad dhoifu sesungguhnya Allah Maha Melihat  
    12:19 1/6/11
     
    #

  • ad dhoifu astaghfirullah..sbl0m kite tegor org lain..baik tng0k sahsiah kita sendiri..
    12:14 1/6/11
     
    #

  • Sara Cmne boleh gaduh-2 ni? Lain kali kalau nak buat apa-2, fikir dulu. Tak elok gaduh-2 ni. Mesti saling memaafkan ehh? :')
    09:46 1/6/11
     
    #

  • anis time heals bebeh!!...sbar ye yunk !!!


to sara : tengok huruf *warne oren tu,.sara terima ksih hmm macam tu laa kiteowg gadoh,:')

to anis: warne pink: yea babeh! aku sabar :)

BTW: aku mintak maaf buat kali ke-2 :)

p/s Sesungguhnya Allah Maha Melihat :')




No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls