My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Wednesday, May 25, 2011

yelaa aku tolong :)

heyy heyy you you !! hoho~ assalamualaikum wahai umat islam yang berada keadaan sihat sejatera dan baik baik sayang :)) hey korang macam mane tadi? ada baik tak ...,jyea pown alhamdulillah baik..hari panas terik kalau dapat minum air kelape sejuk nieyy fuhhhh layanzzz habiz lhaaa :D haha 
okay semalam jyea tolong buat kan blog dak hanis...huh! susah nak bikin dye punyer tuu..dye nak bertema kan background DOMO-KUN fuhh jyea terlupa pasal patung tuu..Ya Allah harap harap lhaa dapat...Z sayang nak tuuu..huahuahua...:D cumelll doii geram geram ...nieyy tengok picture dye 




HAHAHA yang buat comell tuu gigi dye tuu...mulut tergagah..hahah :)
comell lhaa bie nak tuuu :'(( hahah :D
haa so jyea buat kan lhaa background tuu gambar DOMO-KUN
kalau korang nak tengok blog dyee...TEKAN DISINI 
okayy hanis suke nieyy suke sangat suruh beri pendapat ape ape jeaa..yang dia suruh untuk
beri pendapat...so jyeaa beri lhaa pendapat yang tek seberape nak bernas nieyy..haha :)
okayy bubyee loveru <3

p/s dengan menolong hanis..aku mintak upahh..hahah
<3



No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls