My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, May 24, 2011

tak tahu ape tajuk nak letak --"

Assalamualaikummm, holaaa warge blogger :) hyee korang macam mane? exam da abiz ? hohoho
jyea punye sudah abiz...wiiiiii suke nyeee :D huahuahua...tapi yang mane belom tuu teruskan ..semoge berjaya okay ..lambat lambat jugak abiz jugak paper tuu an? haaa okay2 gudluck okay babeh! masalah dengan Z pown da settle :) alhamdulillah...semalam jyea nangis jugak..huahuahua :D yelaa dye mintak maaf jyea buat bodoh jea..
dye call jyea buat bodo jyea,,,yeaa jyea nampak keikhlasan hati dye mintak maaf sampaikan air mate niey gugur jugak dibumi :') huhu,..oit oit sini jup! nak tye sikit boley tak? kenapa dalam hidup niey ada saje yang tak puas hati?
padahal kite da mintak maaf...masih jugak tulis macam macam kart blog lhaa beritahu kart kawn lhaaa sampai kan kawan kawan benci kite??  haa masalah niey jyea banyak banyak mengatasi :)
alhamdulillah...tapi ada jugak hamba allah niey masih ada jugak kalau jumpe pown...da masam masam muke..
tahu laa musim panas...berjemur kart tengah tengah panas =P haha...tapi jangan lhaa kite niey,..membawa sampai ke anak cucu...gare gare hal bulan lepas...alaa pasal tuu... hmm tahu an :)
malas nak cakap sebenar nye...an.. hmm harap harap kite dapat kawan semula dengan kau..insyaAllah  kalau Allah memberi keizinan :) jyea paling paling tak suke bila bergaduh gan kawan niey...lebih kawan kite niey..gediksss! haha tak lhaa tapi kire macam tu jugak lhaa :D yelaa tapi bile da mengedik sampai cam sun...aku tegor kau cakap aku niey...ape an.. haa ada jugak kawan cm tu..tak boley tegor...? =="
pelik orang tegor untuk kebaikan  tapi siap cakap kite niey..menyindir lhaa ape lhaa *bebodo jek =P
okay! ada jugak...kate kite niey tak layan dye lhaa so whtever lhaa kan..tak kan aku nak layan ko sorang dalam geng geng tuu...kene jugak mengadap sorang sorang..nak lekat kart ko je laa ek?? tak kuase babeh!

tapi beli sudah ada geng tuu kalau share ape ape mesti bezt...but macam jyea, jyea just share kart zana,eqin dan zimah...macehh babeh! mendengar masalh aku niey ..yang macam macam terjadi kart sekolah...ada jek nak cite..tapiiii bab bab cinta cintun jyea serah pada hazimah dan syazana :) haha nak tahu nape..zimah dye positif..yang zana niey..dye share yelaa prob kan...mezty ada je tips nak..==" haha biase lhaa dye tuu..huahua
zimah memang jyea suke share dengan dye...dye bezt faham giler bab bab niey...huhu
kalau eqin dye cenderung pada hal hal famili...ker? tapi cinta cintun niey time time kite gadoh jee..dye akan backup kite..kalau kite betul lhaa kan:) tapi paling paling suke dengar niey dye SYAZANA AZMAN haha kadang kadang cerita dengan dye kite pown nak tergelak...yelaa sebab dye sorang yang faham lhaaa...kalau dye ada maslah pown..dye cerita jugak..:) hoho~ macehh okay semua...kalau ada masalah tuu..seperti ape yang jyea cakap kan niey...cepat cepat mengatasi..p jumpe sorang sorang tanye..macam jyea dengan hanis buat...<3 okayy lhaa bubye loveru babe :*

p/s aku pakai sebat je..tak tahu ape post kali niey punyer tajuk =="
blur lhaa hahah okayy bubyee:)




No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls