My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, May 26, 2011

esok saat saat dinanti kan :D

holaaaa assalamualaikum wahai pembaca pembaca yang selalu datang blog jyea nieyy yang jyea sayangi :)
HAHA heyy korang Ya Allah dalam hati berase gementar..huhu nape?? hmm jyea dan kawan kawan jyea*satu kelas buat persembahan sempena hari perpisahan guru jyea.. cekgu yang ajar jyea 2 tahun berturut turut :)
hmm agak sedih lhaa dye layan kiteowg macam anak anak dye sendiri <3 huhu yeahh esok buat persembahan hoho~ gementau hati nyahh!! hahah

huh! harap harap dapat jalani dengan baik sekali.. :DD
huh~ bezz..kalau korang nak tahu kiteowg akn pegang bunge rose *woott woott name saya :P
sorang satu batang....fuhhh tu yang tak sabar tu...then, kiteorng turut pentas then,bagi cekgu tuu bunge rose
25orang x 1batang bunge rose  = cekgu tu akan dapat 25 bunge rose..fuhhh tu yang syokk tuuu..hihihi


HAHAHA XD huh! tak sabooo untuk esokk,..
yeepiiiii huahuahua <3<3<3

p/s doa kan kelas 2bestari buat yang terbaikk ;))


No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls