My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Friday, May 27, 2011

Alhamdulillah walaupown.....

Assalamualaikumm...wahai umat islam yang dirahmati Allah sekalian..ececeh :)) heyy heyy korang coti sekolah sudah bermula jadi apakah rancangan anda? ada yang meluangkan mase bersama keluarga ada yang nak hang dengan kawan kwan ada jugak yang nak pergi becoti...wuaaa selamat semua nye okayy!! kalau hendak bercoti tuu pergi lhaa pulau pulau ke pantai pantai ker..HOHOHO kompom bezz :)) haha jyea cakap macam jyea lak yang nak pergi..tapi tu just cadangan jee...terpulang lhaa okayy...tetapi!!! homework tetap kene siap kan..HAHAHA jyea tak ada homeworkk ahahh :DD sukee nyee :P tapi folio kene buat ==" nasibbb x leh lepass hauhuahua
huh! dapat pergi pantai nieyy <3 bezz :))

dok rlex rlex kart bawah pokok kelapa...fuhh syokk :))

nak nak coti kart pantai dengan pakwee fuhhh
romntikss glerr weyhh *pasan =="

okay okay tutup cite coti...nieyy cite kart skull

hey korang! tadi persembhan kiteowg berjalan dengan tak berape nak lancar...huahua ..tak ad lhaa
Alhamdulillah persembhan kiteowg bez...walaupon muzik dye x dengar...tup tup masok corus hahah
lawak abiz lhaa...then, ada cekgu tuu suruh pengang mic..huh! sape nak pegang mic kauuu...haha
semua2 orang buat bodo kart atas pentas tuu...Ya allah dear punyer maluu...tuhan saje yang tahu =="
segan bhaiii terpakse tebalkan muke nieyy yang menebal kulit buaye...hahah telah menyanyi ka dengan baik sekali..huahua..kelakau dehh!! hahah bez lhaa pat pat yang bez tuu bile turun bahawa bagi cekgu bunge rose
haha kesian cekgu banyak gile dye dapat bunge dari kiteowg.... satu satu dye pegang
pat tuu paling bez lhaa...diowg lupe taw time bunge tu kene turun... jyea cakp..weyhh weyhh turun2
keadaan menjadi kelam kabut haha...so bile turun jee.. tepukan yang sangt gemuruh..acctly takowt gan cekgu lagi jaoh dahi diey da berkerut kerut yelaaa tetibe je corus... haha lol...biarr lhaa janji sttlee
wiiiiii beztt beztt
berdiri tegak aku macam nieyy di ats pentas =="

then, kiteowg agak tak puas lhaa buat persembhan tuu...da habiz baru muzik tu kuat...huh! gler lhaa
tapi kiteowg buat dengan yang baik lhaa...yng paling bezt tuu... part I BELIEVE IN ANGLES !!!!
muahahaha paling paling kelakar lhaa tuu je yg paling kuat hahah..haduiii..setelah kiteowg bagi bunge kart cekgu tuu dye rase sangt terharu lhaa ..nngiss dye taww...:'( sedih bile dye da bersara :'(
okayy then, pergi jumpe cekgu nk bagi bende kiteowg cakap okayy x cekgu?? hoho~ paling bez walaupown x dengar suare..haha sy suke lhaa t kite buat mmgu bahse eyyhh kite pakai lagu like a g6 ker??
wuaa tak menahan ..hahah :) okayy pape pown cekgu rase nieyy yng bezz :))
melebau senyuman cekgu aku :DD

alaa mase mule2 jek ...rase gementaw tuu..alhamdulillah tak ada orang yang pengsan kart atas pentas tuu ==" haha :) okayy give me SMILEE!!!! :))))

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls